Obavještavamo građane da će od 20.12.2008. stupiti na snagu novi način odvijanja prometa u centru Grada Ivanić-Grada.
Prema novom prijedlogu promet će se odvijati jednosmjerno u Moslavačkoj, Školskoj i Športskoj ulici. Na Trgu Vladimira Nazora i u starom gradu promet će biti dozvoljen samo za stanare i dostavu.
Natječaj za dodjelu stipendija Grada Ivanić-Grada za školsku/akademsku godinu 2011/2012.
Gradonačelnik Grada Ivanić-Grada 16. prosinca 2011. godine donio je Odluku o broju i visini stipendija te raspisao Natječaj za dodjelu stipendija učenicima i studentima s područja Grada Ivanić-Grada za školsku/akademsku godinu 2011/2012.
Natječaj je otvoren do 2. siječnja 2012. godine.
Tekst Natječaja, kao i obrasce Prijave i Izjava može se podići u Općem upravnom odjelu Grada Ivanić-Grada, Park hrvatskih branitelja 1 (soba 2) ili preuzeti ovdje.
Trenutno nema otvorenih natječaja.
Ukoliko želite primati obavijesti o novim sadržajima na web stranicama Grada Ivanić-Grada na Vašu e-mail adresu prijavite se na našu listu Novosti.
Udruga energetskih gradova (Energy Cities) je savez europskih lokalnih vlasti za promociju principa održive energije. Udruga je osnovana 1990. i trenutno broji oko 1000 članova iz 30 zemalja.
Početkom 2008. godine, odlukom Gradskog poglavarstva, Ivanić-Grad je stupio u punopravno članstvo udruženja Energetskih gradova (Energy Cities).
32 komentara
scaniac
Prosinac 10.2008. u 0:30
1Da li to znači da se više neće moći parkirati na trgu,ako sam dobro shvatio
Pročelnik za razvoj Grada
Prosinac 10.2008. u 7:46
2Da. Prethodna anketiranja građana su pokazala da ipak većina podržava zatvaranje Trga za promet i pretvaranje u pješačku zonu. Zatvaranje starog Ivanića za promet zahtjev je i konzervatorskog odjela Ministarstva kulture kako bi se taj dio grada zaštitio od daljnje devastacije.
marina
Prosinac 10.2008. u 8:32
3Poštovani!
recite nam (stanovnici Poljane) što je s ukrašavanjem grada s lampicama i sl stvarima povodom Božićnih i novogodišnjih blagdana?
Stavili ste par zvona i zvijezdice na stupove i to je to, to je fakat ništa.
Pa dal ste vi vidjeli ostale gradove kako su se ukrasili, spomenuli ste da ne smijete trošiti za takve prigode, kako to da ostali gradovi mogu i što je najvažnije konceptualno su ukrašeni?!?!?
Mislimo a to vide i ostali građani da nikada se niste potrudili da nam ukrasite grad i dolazeće blagdane, jel hoćete da Vam damo naše zaključke?mislim da bolje ne jer…
zato ukrasite naš Grad…
lp
ivan
Prosinac 10.2008. u 10:33
4Podržavam to, ali naravno uz ponuđeno rješenje: Gdje ćemo sada parkirati aute koje smo mogli parkirati u Centru? Tamo je bilo cca 50ak mjesta i uvijek su bila puna, a šta će tek sada biti pa niste valjda zaključili da se možemo parkirati npr. na Zelenjaku???
Pročelnik za razvoj Grada
Prosinac 10.2008. u 12:20
51. svake godine dokupljujemo nove ukrase, s vremenom će se prikupiti više, za ovu godinu smo potrošili planirana sredstva
2. postoje i primjeri dobre prakse, na inicijativu građana ukrašeni su određeni dijelovi, npr. gđa. Turk je organizirala ukrašavanje Krešimirove ulice, dala je prijedlog, mi smo kupili kuglice, a dalje je sve pitanje dobre volje i truda (slični primjeri MO Caginec i MO Dubrovčak)
3. nekako ovih dana više zbrajamo koliko bi naših sugrađana moglo ostati bez posla u domaćim tvrtkama zbog otkazivanja ugovora tako da nam luksuzno ukrašavanje nije prioritet
4. vezano uz parkiranje, upravo smo tako i zaključili. U početku će biti problema, a kasnije ćemo se već priviknuti.
sunica
Prosinac 10.2008. u 14:34
6Grad je ukrašen ljepše no ikad, decentno, ukusno, na našu sreću ne preskupo. Radije neka gradska uprava troši naš novac na uređenje cesta, vrtića, parkirališta…A neki neka radije potraže malo božićnog svjetla u sebi a ne na cesti.
danijel
Prosinac 10.2008. u 14:45
7pozdravljam regulaciju prometa - mislim da ce s tim i sve ulice oko trga zazivjeti a ne samo strogo oko konzuma - a parking ce bit problem -morat cemo se naviknut
Tomek
Prosinac 10.2008. u 17:09
8Iz priloženog vidim da pojedinci negoduju zbog regulaciju prometa. Konačno su građani Centra došli na svoje, a gospoda koja dolaze iz okolnih naselja neka protegnu noge jer ni u Zgb ne parkiraju ispred dućana ili kafića i još za parkiranje plate 10-16 kn. No da odmah postavim i pitanje kada će se i u Ivanić Gradu uvesti naplata parkiranja? Gradu će se isplatiti, a nama građenima staroga dijela grada možda potom Grad riješi problem slivnih voda i cestu koja je sada u lošem stanju (Tvrđavska, Basaričekova ulica). Ako nemamo trgovačke centre kamo bi ljudi odlazili, te se nebi nabijali u centar naka onda imamo barem uređen središnji trg po uzore na ostale hrvatske gradove. Pohvale za projekat.
Pročelnik za razvoj Grada
Prosinac 10.2008. u 17:16
9O naplati parkiranja se razmišlja. Svi koji dolaze u Ivanić čude se da već to nije napravljeno. Ostaje dilema da li organizirati naplatu preko vlastitog pogona ili dati u koncesiju. Sljedeće godine će biti više riječi o tome.
U ponedjeljak, 22.12.2008 će se održati prva radionica za izradu idejnog rješenja Trga te uz uređenje Trga planiraju se riješiti problemi i kanalizacije i odvodnje oborinskih voda u starom Ivaniću.
Robert
Prosinac 10.2008. u 21:23
10Pohvale za izgled novih ulica, meni se čini da parkirnih mjesta ima puno više nego prije i da zatvaranje trga ne bi trebalo predstavljati problem.
Znam da je nekad bilo riječi o parkiralištu negdje na savskoj ulici ili u blizini, da li postoje takvi planovi?
Također me zanima da li je Grad zadužen za obnovu mostova preko Lonje, oni su naime u dosta lošem stanju.
Da li postoje planovi za njihovu obnovu, što zbog sigurnosti, što zbog estetike.
Pročelnik za razvoj Grada
Prosinac 10.2008. u 22:56
11UPU-4 i DPU-1 predviđaju parkiralište iz Savske preko Pilanskog puta do unutarnjih parcela, no njihovi vlasnici su dali primjdbe na DPU-1, vidjet ćemo kako će se to razvijati u budućnosti, uglavnom, imamo imovinsko pravni problem.
Za most na Lonji u Tomislavovoj nakon što smo izradili projekt utvrđivanja stupnja oštećenja, tijekom 2009. godine izradit ćemo projekt sanacije mosta. Most u Savskoj nije u našoj nadležnosti, stalno podsjećamo na hitnost njegove sanacije jer je u najlošijem stanju.
dedo
Prosinac 10.2008. u 23:46
12prošetal sam se večeras poMoslačkoj ul.priključujem se svima koji hvale novo uredjene ulice.Samo,imam ipak i jednju primjedbu:ispred pošte prema Domu kulture ima pješačka zebra, al nema spuštenog ivičnjaka za lakši prolaz onim koji trebaju invalidska kolica.Takovi ivičnjaci su na sasma drugim mjestima.Kolko sam na brzinu videl ima takovog ivičnjaka al na sasma drugom mjestu ,jer je na suprotnoj strani ivičnjak postavljen ,al opet ne nasuprot prvog.
Bog zna ko jekriv:investitor,projektant ili izvodjač ili morti nadzorni kojii ne radi taj posao zabadava.Ako se na mnogim drugim mjestima postavljaju takovi spušteni rubnjaci(svaka čast)zašto se tu “fula”?Još ima vremena za popraviti.Dom kulture je itekak potreban osobama koje se teže kreću.
Pročelnik za razvoj Grada
Prosinac 11.2008. u 0:05
13Na tim mjestima su predviđeni uzdignuti pješački prijelazi (2 u Moslavačkoj i 2 u Školskoj). To je moderna varijanta “ležećih policajaca”. Ove u Moslavačkoj ćemo napraviti kada bude gotov Trg ispred PUO i ako vrijeme bude OK, ako ne onda na proljeće.
Ana
Prosinac 11.2008. u 10:09
14Opet se poteže pitanje naplate parkiranja i moram odmah reći da sam protiv toga. Živimu centru i uopće ne vidim razloga da nam ispred kuća osvane aparat za naplatu. Gužve se neće smanjiti, samo će svi biti nezadovoljni, a pogotovo stanari koji nemaju dvorišta pa moraju parkirati na cesti.
A uostalom, korisno je malo se raspitati po okolnim gradićima da li su išta profitirali od toga. Koliko je meni, iz pouzdanih izvora poznato, samo su više potrošili (aparati, čovjek koji obilazi parkiralište, održavanje), nego što su zaradili od tih nekoliko auta dnevno koji se tamo moraju, a ne žele parkirati.
Premda se neki uporno zalažu za naplatu parkiranja, a ne vidim koji su im razlozi za to, predlažem da naš grad bude ipak na strani većine svojih građana i drugačiji od drugih (bolji!) i ne započinje sa tom naplatom parkiranja.
Pročelnik za razvoj Grada
Prosinac 11.2008. u 10:17
15Na te dileme će dati odgovor Studija opravdanosti uvođenja parkiranja koja će se napraviti prije donošenja odluke. Pred nekoliko godina je bila napravljena i pokazalo se da nija isplativo. Danas je druga situacija, puno je više automobila. Jedan smo od rijetkih gradova koji nije uveo parkiranja, a valjda i jedini koje ne naplaćuje odvodnju tj. kanalizaciju.
CC
Prosinac 11.2008. u 11:58
16Istina je da smo jedan od rijetkih gradova bez naplate parkiranja, ali ne možemo se uspoređivati s gradovima poput Siska, Velike Gorice, Kutine, Bjelovara i drugih jer smo po broju stanovnika i broju auta znatno manji!!!
Nesvrstan
Prosinac 11.2008. u 13:58
17Moje je mišljenje da se naplata treba uvesti. To je jedini način da se centar dovede u red, osiguraju dodatna sredstava kojima bi se vršilo održavanje istih te izmaknu automobili sa parkirališta koji stoje danima. Naravno, uz ovaj potez nužno bi bilo i osigurati parkirališni prostor van centra na kojemu se parkiranje ne bi plaćalo ili bi se eventualno naplata vršila na cijeli dan uz simboličnu cijenu (npr. 5,00 kn). Ponavljam, to je samo moje skromno mišljenje.
bubica
Prosinac 11.2008. u 14:05
18Prometni znakovi u Moslavačkoj su stvarno nisko postavljeni. Tamo kod Borova su pričvršćeni za rasvjetni stup tako nisko da čovjek prosječne visine zapinje s glavom za njih. Zanima me primjećuje li to netko?
Ivona
Prosinac 11.2008. u 15:46
19Da li će se u slučaju uvođenja naplate parkiranja stanovnicima zgrada ponuditi npr. godišnji zakup parkirnog mjesta uz postavljanje rampi na isto?
“Ležeći policajci” u Školskoj su preniski, gotovo samo nacrtani, još uvijek je problem brzina kojom automobili tuda prolaze. Uvođenjem jednosmjernog prometa neodgovorni će vozači biti još sigurniji jer im nitko neće dolaziti u susret. Zašto je tu nemoguće vidjeti prometne policijace kako kontroliraju brzinu?
Pozdrav
stanovnik centra
Prosinac 11.2008. u 20:11
20Samo kratko pitanje Nesvrstanom: Ne mislite li da auti koji su danima parkirani na istom mjestu ne pripadaju stanovnicima koji žive tamo, a nemaju gdje drugdje parkirati automobile?
Ili bi i oni trebali plačati po satu?
Pročelnik za razvoj Grada
Prosinac 11.2008. u 20:33
21Ako vrijeme dozvoli u siječnju ćemo u Školskoj napravati uzdignute pješačke prijelaze.
Naplata parkiranja je kompleksan projekt, tek treba krenuti u razradu, tako da još za sada detalji nisu poznati.
Nesvrstan
Prosinac 12.2008. u 8:14
22odgovor STANOVNIKU CENTRA.
Naravno da je većina takvih vozila u vlasništvu građana stanovnika centra. U takvim slučajevima, po mome mišljenju, grad bi osigurao godišnje parkirne karte koje ne bi trebale biti previsoke cijene. Naravno, to ne bi uključivalo građane koji žive u kućama i imaju svoja dvorišta. Gledajte, ne bi želio da me se krivo shvati ali moramo uvesti reda u taj naš gradić da bi nam svima bilo bolje i ugodnije živjeti.
lutaluc
Prosinac 12.2008. u 9:43
23Grad je zaista okićen kako treba: umjereno i ukusno! (”Manje je više!”). Tko želi zadovoljiti dijete u sebi, kao oni ljudi iz Grabovnice(?) - samo naprijed- izbor je zaista velik: ima svjetlećih sobova, Božićnjaka u sanjkama, girlandi i zvijezda svih boja…Možda bi turistička zajednica mogla organizirati natjecanje “najokićenija okućnica”! Bojim se i misliti na što bi nam, u tom slučaju, sličio grad.
Parkiranje, bez sumnje, treba početi naplaćivati. Pri tome treba dobro razraditi sistem, tako da režim ide na ruku invalidnim i starijim osobama (koji mogu vrlo ograničeno”protezati noge”), te ljudima koji imaju kratko obaviti posao napr. u FINI, općini, kod bilježnika, tržnici, Konzumu…
lutaluc
Prosinac 12.2008. u 10:09
24Slažem se s Ivonom u vezi Školske ulice i dodajem: Tamo stoje i autobusi koji voze djecu u školu, iz škole i na izlete. Ugibališta za njih nema, ali mislim da ni ona nebi uklonila opasnost od vozača koji ih divljački pretiču:uglavnom mladi koji se produciraju pred curama iz Srednješkolskog ili su došli po njih.
Omladinska je također autodrom. Pravi ruski rulet za ljude koji se teško kreću na putu u Dom zdravlja i mnogobrojnu djecu koja idu iz škole prema Jalševcu!
Mora se priznati da su vozačka divljanja po gradu znatno jenjala kao i predpraznička pucnjava. Čija god to bila zasluga, policije, škole, roditelja ili svih zajedno - dobra je! Još bi bilo bolje da je u pitanju osvještenost pojedinca.
Martina
Prosinac 13.2008. u 0:41
25Stanujem u Školskoj ulici gdje smo ovih dana dobili obavijest o regulaciji prometa u centru Grada.
Zanima me zašto je u Školskoj ulici određen jednosmjeran promet iz smjera Vukovarske ulice u smjeru Ulice kralja Tomislava. Pitam to zato što to znači da će sada školski autobusi iskrcavati djecu kod parkirališta srednje škole i potom će djeca prelaziti preko ceste da bi došla do škole. Ili će možda školski autobusi voziti nekim drugim putem? Nije li logičnije da Školska ulica bude jednosmjerna u obrnutom smjeru od predloženog?
Pozz!
tomy
Prosinac 13.2008. u 16:44
26može mi neko malo pomoč?pozna li neko stijepana jambrešić i da ima njegov broj mob.
građanin
Prosinac 13.2008. u 20:03
27Grad je pristojno ukrašen uoči predstojećih praznika. Ja bih to još malo proširio na neke ulice ali vjerujem da će se grđani potruditi i ukrašavanjem svojih kuća stvoriti pravi ugođaj.
Po gradu niču ležeći policajci poput gljiva poslije kiše. Na nekim mjestima mi izgleda logično, a na nekima ne ali valjda struka zna šta radi. U načelu ovo podržavam samo me malo ljuti što ću bar desetak puta dnevno morati lagano uništavati svoj auto i isto toliko puta usporavati zbog onih koji divljaju našim cestama. Da stvar bude gora zna se o kome se radi i zna se da postoje drugi načini. Očito netko ne radi svoj posao, netko se ne želi zamjeriti i evo ležećih policajaca. Najžalosnije je što auto-divljacima to ne predstavlja veliku prepreku jer će tata kupiti drugi ako se šta dogodi. Npr. “zlatna mladež” u Zagrebu se takmiči tko će većom brzinom preko “ležećih”. Evo zgodne ideje i za naše dečke(a vidim bome i par cura koje “znaju povući”).
Naplatu parkiranja podržavam. Međutim to se može izvesti na način da se gule građani(Zagrebparking) bez ikakvih funkcionalnih pomaka ili na način da su svi zadovoljni, a još se puni blagajna. Ovaj odluka o nenaplati kazni je bemislena isto koliko je besmislena i ova da se nakon dva(tri) sata naplaćuje kazna(ovo znaju svi oni koji su išli npr. u Klaićevu bolnicu). Mislim da ta odluka neće opstati. Molim Grad da bude vrlo oprezan i da ne žuri kod ovakvih odluka. Davanje koncesije je možda najlakše za Grad ali za građane vjerojatno najskuplje rješenje jer je tu puno “gladnih usta”. Treba uvesti nekakav progresivni režim naplate gdje se npr. prva 2 sata plaćaju 5kn pa treći sat 15 kn, četvrti 25…Pa ko ima novca nek izvoli, a bit će zadovoljni i oni koji ponekad imaju stvarnu potrebu za dužim parkiranjem. Naravno ako se ne plati parking ide kazna. Sve drugačije vodilo bi u kaos.
bezimeni
Prosinac 14.2008. u 8:39
28Bravo drugovi,
Pročitao sam danas prjedlog nove regulacije prometa, bravo…
postavite još veće i ljepše ležeće policajce, zatvorite sve ulice u centru za promet, nemojte slučajno rješiti problem prelaska pruge, prebacite još više prometa na Savsku ulicu koja je ionako koma zbog nusklađenog semafora i dugotrajno spuštene rampe u najvećim špicama, raskršća kod gumice i stare apoteke su prića za sebe, nemojte nikako dozvoliti sanaciju nadvožnjaka i zaobilaznice, niti slučajno nemojte otvoriti niti jedan novi cestovni pravac, itd…
Bravo, super se pripremate za prihvat novih stanovnika grada u onih 400 stanova šta će biti vrlo brzo izgrađeno u Ivaniću, bravo….
Živio nam prometni kolaps u Gradu!
Mario
Prosinac 14.2008. u 14:05
29Taman sam vas mislio pohvaliti i onda idem kod kuma i naletim na one grbetine u S. Gregorka. Nova prekrasna cesta a možeš se voziti 10 na sat. Pa ZAŠTO. S obe strane su staze za pješake ,nema tu ni škole groblja,ambulante. Iza mosta na Žeracincu je 150m do sljedećeg zavoju pa se niko ni nevozi brzo. Ali od doma na Lonji je prava pista,nema staza ali tu nema ništa kao na još sto mjesta u gradu. Što ste uopće to renovirali ulicu kad se ni 40 nemožeš voziti. Baš bi volio vidjet studije i razloge postavljanja tih grbetina. Nije ni čudo što nam je promet tak organiziran s obzirom na koji način se završavo Prometni fakultet I slažem se s bezimenim i gražaniom. Nek policija kažnjava i makne guzice iz stanice a novci neka idu za važnije stvari
zac
Prosinac 16.2008. u 21:45
30moze li mi procelnica objasniti kojom logikom je odredjen smjer Sportske ulice (s obzirom na smjer Skolske i Moslavacke)?
Pročelnik za razvoj Grada
Prosinac 16.2008. u 22:27
31Sportska ulica je samo za stanare i autobuse koji prevoze djecu. U nastavku rekonstrukcije Moslavačke, uredit će se podest za izlazak djece iz autobusa koja više neće izlaziti u Školskoj već Sportskoj ulici. Tako je dogovoreno s ravnateljicama škola, a sve u interesu povećanja sigurnosti djece. Kada je sigurnost djece u pitanju, logika je sporedna.
zac
Prosinac 17.2008. u 19:55
32u ivanicu je u svemu logika sporedna :(
Vaš komentar
Morate biti prijavljeni kao bi mogli komentirati.