Osim već poznatih imena budućih investitora na području Grada; INGRE, GENESIS, PLINACRO, NAŠE KLASJE, ORBICO GRUPA, PLODINE, CROSCO koji dovršavaju svoje investicije ili rade na projektima koji bi se realizirali nakon donošenja urbanističkih planova, pojavljuju se i nova imena.
Zemljišta u poduzetničkih zonama kupili su REDOX iz Zagreba – proizvodnja sprava za dječja igrališta, NASELJE JADRAN iz Zagreba koji gradi 200-tinjak stanova neposredno uz željezničku stanicu, ZG PROJEKT iz Zagreba – poslovno- stambeni kompleks preko puta Plodina. Stambeno- poslovnu zgradu, u Savskoj ulici, uskoro počinje graditi DOMITEL GRADNJA iz Kloštar Ivanića. Ovih dana u gradsku upravu najavili su se i vlasnici PAN (tvornice papira) iz Zagreba koji su kupili prostore bivše Veronice (staklenici).
Prodan je autobusni kolodvor, a kupac je Čazmatrans Nova d.o.o. iz Čazme čije planove za sada ne znamo, a zgrada sjedišta tvrtke Konat, u Savskoj ulici u Ivanić-Gradu, prodana je Mati Tufegdžiću iz Križa, a koji planira rekonstrukciju zgrade u poslovno- stambene svrhe. Zemljište u industrijskoj zoni kupila je i tvrtka KATRAN iz Zagreba. Cjelokupni kompleks KRAŠA kupili su poduzetnici iz Kanade koji su već od kraja lipnja započeti sa proizvodnjom raznih napitaka, a posebno napitaka na bazi kave.
Prema najavama SUPER KONZUM je pred dobivanjem građevinske dozvole i gradnja centra počinje u srpnju ili kolovozu.
Osim investitora van područja Grada Ivanić-Grada i domaći poduzetnici namjeravaju ulagati u nekretnine odnosno izgradnju u poduzetničkim zonama kao npr. KAPITEL, BILANDŽIĆ, FKT, Ilija Beljan, CVIPEK, KUKEC…
Natječaj za dodjelu stipendija Grada Ivanić-Grada za školsku/akademsku godinu 2011/2012.
Gradonačelnik Grada Ivanić-Grada 16. prosinca 2011. godine donio je Odluku o broju i visini stipendija te raspisao Natječaj za dodjelu stipendija učenicima i studentima s područja Grada Ivanić-Grada za školsku/akademsku godinu 2011/2012.
Natječaj je otvoren do 2. siječnja 2012. godine.
Tekst Natječaja, kao i obrasce Prijave i Izjava može se podići u Općem upravnom odjelu Grada Ivanić-Grada, Park hrvatskih branitelja 1 (soba 2) ili preuzeti ovdje.
Trenutno nema otvorenih natječaja.
Ukoliko želite primati obavijesti o novim sadržajima na web stranicama Grada Ivanić-Grada na Vašu e-mail adresu prijavite se na našu listu Novosti.
Udruga energetskih gradova (Energy Cities) je savez europskih lokalnih vlasti za promociju principa održive energije. Udruga je osnovana 1990. i trenutno broji oko 1000 članova iz 30 zemalja.
Početkom 2008. godine, odlukom Gradskog poglavarstva, Ivanić-Grad je stupio u punopravno članstvo udruženja Energetskih gradova (Energy Cities).
20 komentara
panglu
Srpanj 7.2008. u 8:02
1Treba to brzo na neki način onemogučiti. Ili barem odugovlačiti s dozvolama i ostalim papirima pa možda i sami odustanu.
matija
Srpanj 7.2008. u 9:30
2daj stavite slike s karnevala iz N. Vinodolskog..bilo je predobro…
promatrač
Srpanj 7.2008. u 10:22
3Panglu, lijepo objasnite zašto odugovlačiti?!
lp
jadranko
Srpanj 7.2008. u 15:34
4Bilo bi lijepo kad bi nam ovi podaci bili opisani brojčano (npr. koliko stanova ukupno, koliko potencijalnih radnih mjesta, u što će dobivena sredstva biti uložena,…)!
Osim toga, često su članci koji dolaze iz “grada” nepotpisani. Smatram da ne bi bilo loše da se autor potpiše (nema se čega sramiti, valjda).
Pročelnik za razvoj Grada
Srpanj 7.2008. u 19:10
5Stanova 350-400.
Potenciajlni radnih mjesta u sljedeće 2 godine oko 1.000. Na Zavodu su prijavljene 634 osobe; danas u Businessu je reportaža u o Eko Sever, žale se da nema u Ivaniću zainteresiranih sezonskih radnika.
Više je nego očito da se sredstva iz komunalnog dopinosa koriste namjenski tj. za izgradnju komunalne infrastrukture.
Brojačano se sve prikazuje u brošuri Gradski projekti i statistički podaci, koja se izdaje godišnje.
Članke za web piše tko stigne, uglavnom Dražena, Hrvoje, Ankica i Vlatka te objavljujemo članke koje nam dostave i drugi (udruge, klubovi…).
njuškalo
Srpanj 7.2008. u 21:05
6bliže se izbori lokalni pa se zahuktavaju projekti obnove ulica, navode se neki budući planovi nekih investitora…
u biti sve to legitimno, al tolko očigledno skupljanje nekih poenčiča za izbore da iritira…
pa nisu vam građani nesposobni percipirati, da nevide kaj se događa oko njih:)
Pročelnik za razvoj Grada
Srpanj 8.2008. u 6:42
7Mi percipiramo da su svake godine neki izbori da se svaki godine investira (vodovod, plinovod, rekonstrukcije…) i da građani svake godine komentiraju isto - to je zbog izbora.
panglu
Srpanj 8.2008. u 7:05
8Moj gornji komentar je bio ironičan, ali činjenica je da je svaki pokušaj investiranja na području Ivanića do sad tako završio. Neki od gore navedenih investitora već bi odavno započeli (a neki i završili) svoje investicije da nije bilo grada i njegove ‘’sposobnosti'’ da i najuporniji odustanu.
stanovnik
Srpanj 8.2008. u 10:11
9“Moj gornji komentar je bio ironičan, ali činjenica je da je svaki pokušaj investiranja na području Ivanića do sad tako završio.”
Slažem se sa ovim, ali ukoliko gospodin “panglu” raspolaže sa podacima o propalim investiranjima i koji su razlozi propalih odn. neostvarenih investicija neka ih navede. Svatko ima ime i prezime, kolektivna odgovornost je, nadam se, ostala za nama u onom bivšem sistemu, i neka se već jednom javno, imenom i prezimenom, kaže tko je odgovoran za šta.
Kada netko napiše da je odgovoran Grad to ništa ne znači, tko je u Gradu odgovoran za to što se zadnjih 20-ak godina nije događalo ništa i što su svi potencijalni investitori “lupili glavom o zid”? Vjerujem da ta osoba-e imaju ime i prezime.
promatrač
Srpanj 8.2008. u 11:20
10Bok Panglu!
ok, sad mi je jasno i POTPUNO se slažem s Vama. Odavno su drugi gradovi županije iskoristili svoje šanse i stvorili bolje uvjete za svoje građane, a naš grad toliko mizerno da se mjeri u periodu od puno godina!
Tako da ovo što je objavljeno imati će neku težinu ozbiljnosti tek kada dodje do stvarne realizacije a do tada se može iz iskustva tretirati-tumačiti samo priče i priče.
lp
panglu
Srpanj 8.2008. u 12:32
11pa i na ovim stranicama se može naći (ako netko slucajno ne zna) kako se zove gradonacelnik grada ivanic-grada, i ostali ljudi koji u gradu odlucuju. a ako jos nekome nije jasno da u gradu ivanic-gradu nesto ne stima neka posjeti ostale gradove zagrebacke zupanije. oni malo stariji neka samo usporede jedan vrbovec prije 15tak godina i danas i grad ivanic-grad u istom vremenskom periodu…
stanovnik
Srpanj 8.2008. u 13:07
12Svi znamo (trebali bi znati) tko je gradonačelnik, tko su pročelnici itd. Stvar je u tome da su neki od tih ljudi vrlo kratko u Gradu, kako očekivati da se preko noći stvari promijene kad su neki godinama sjedili na ključnim mjestima i nisu napravili ništa, čak suprotno, kao da su namjerno kočili projekte.
Kada će netko javno prozvati te ljude? Zašto nikad nisu odgovarali za svoj nerad i štetu nanesenu Gradu?
Ono što se u Ivaniću napravilo u zadnje godinu - dvije nije se napravilo u proteklih dvadeset. To je činjenica i svaki onaj koji stvari ne gleda samo kroz politiku i neke osobne interese to će primjetiti.
njuškalo
Srpanj 8.2008. u 14:06
13Ivanić je gledajući svoje potencijale, blizinu zagreba, svoje komparativne prednosti(autocesta, željeznica, nafta, plin, izvori termalne vode) trebao svakako biti jedan od razvijenijih hrvatskih gradova, no ljudi biraše one koje su postavljale stranke, a ne onoga koga bi doista željeli, to će se sada na narednim izborima promijeniti donekle, pa će nadamo se biti bolje…
komentar na gradske strukture–od kada to Ivanić tek ima osobu zaduženu za razvoj gospodarstva grada Ivanića??:), ono što svi normalni prvo imenuju, postavljaju, mi uvodimo zadnji pa nije ni čudo da smo tam di jesmo.
kažem pogledajte proračun grada, vidite kako se sredstva raspodijelila i shvatiti ćete da se ne investira u kapitalna dobra, tj ono što će dati gradu i građanima veće prihode, a time i veći proračun, već npr.oni jadni nemaju di zasjedat(kaj fali di su sada u a. vulinca), pa moraju ulupat lovicu u obnovu gradske vijećnice(samo zato jer je ih ljudi pitaju kaj s time:), za tu lovu se moglo strasnih stvari napraviti za razvoj gospodarstva grada ivanića.
kažem politika određuje prioritete raspodjele proračunskih sredtava, a zna se ko je na vlasti, i nadam se da će građani znati prepoznati krucijalne pogreške koje su učinjene(a čine se od prvog dana samostalnosti RH)…jer umjesto da ubrazamo svoj razvoj i investiranje ulažući sredstva tamo gdje će se vratiti, mi rasipamo sredstva u vjetar i dalje kočimo vlastiti razvoj.
osobno mene strasno rezigniraše kada sam vidio, raspodjelu sredstava proračuna, a on je pokazatelj KAKO se ulaže, i ulaže li se u interesu građana Ivanića, ili nekih partikularnih interesa–i stoga jedva čekam izbore da vidim jel će Ivanić doživjeti kopernikanski obrat ili će i dalje biti podvrgnut manipulacijama simbolima i emocijama u vrijeme kampanje, i propagandom velikih gradskih projekata(dvorana i vijećnica–ma strasno)…
al meni svejedno, toliko je grad dobar da se nadam svom sto skorijem odlasku u ZGB, a tako je s većinom mladih i obrazovanih, brainstorming industrija gradska poglavarstva djeluje.
pozdrav svima:)
bezimeni
Srpanj 8.2008. u 14:33
14Svakih mjesec dana pogledam stanje na stranicama grada i svaki put se iznova načudim. Imao bih nekoliko pitanja za one koji bi u ovome gradu trebali misliti umjesto mene.
1. Jeste li od koga tražili dopuštenje da ime njegovo ili njegovog poduzeća javno stavljate na Web? Možda netko ne želi da se spominje na Webu. Samo babama dajete povoda za tračeve, a budući da sam dosta upoznat sa poduzetničkom klimom u našem gradu, spomenuli ste neke projekte koji se neće ostvariti. Bilo bi sigurno u najmanju ruku pristojno pitati nekoga jel želi da ga se javno spominje…
2.Vidio sam da se sadi cvijeće po otocima. To je tako svake, svake druge godine, pa me zanimalo je li tko razmišljao o tome kako će se to cvijeće zalijevati, plijeviti i općenito održavati otoci. Pozdravljam ovu inicijativu, da ipak grad na nešto liči, ali ja recimo moram kositi travu pred susjedovom kućom jer on je neće pokositi pa i ne očekujem da on recimo zalije te otoke, premda bi bilo ljepše i njemu i meni. Dakle, što je grad učinio po pitanju održavanja tih otoka? Jel se to nekome plaća, jel se apeliralo na građane da ih oni održavaju, ili se možda grad riješio svoje obaveze time što je cvijeće posađeno, pa sada ako izgori na suncu to više nije njihov problem, iako je cvijeće kupljeno našim novcem?
3. Ivanić Grad već godinama prima naftnu rentu. Ona je, ako se ne varam, iznosila 3% cijene ukupne proizvodnje koju je INA ostvarivala na našem području. Sada se neki love da bi povisili tu rentu. Neka… Samo me zanima gdje se ta renta vidi (gdje je uložena) u odnosu na neki grad koji je prije 25 godina bio gdje i Ivanić (po razvoju)?
4. Kako ste i sami rekli, mnogi investitori žele graditi na području grada. Zanima me ima li grad viziju, što radi na okrupnjivanju zemljišta? Industrijske i poslovne parcele su relativno male, sve se svodi na to da ako se želi okrupniti nekih 20t m2, mora se često kupiti 6, 7 parcela, što često znači i ucjene prodavatelja malih površina. Investitori žele kompletnu infrastrukturu, koje ju zemljište od 20t m2 u gradu ima? I u gradu se ne zna ni kada će ju dobiti. Gledao sam i onaj novi urbanistički plan. Ono je prestrašno. Nakitili ste cestu svakih 50m, što je kao ok. Međutim kada i s kojim novcima ćete vi tu cestu napraviti? A dok je ne napravite, ja s parcelom na kojoj je cesta ucrtana ne mogu ništa. Niti je mogu mijenjati za drugo zemljište (ispravite me ako mogu), niti mogu dobiti naknadu za to što cesta ide preko njega. Moći ću kad će to biti aktualno. A vjerojatno ja to neću doživjeti, a tako sam mlad…(24). Zanima me još ima li grad neke konkretne pokazatelje koliko bi koštalo dovesti grad u stanje koje prikazuje urbanistički plan i odakle će se namaknuti ta sredstva?
4. Zašto se ne uredi da se recimo zaposli još jedan komunalni redar? Da ide okolo i vodi zabilješke o tome tko održava, a tko ne javnu površinu ispred kuće. Ne očekujem da neki deda s pejsmejkerom ide flaksat pred kućom, ali da se onda njemu pošalje “Stari Ivanić” (mislim da se tako zove ono poduzeće) i neka oni kose pred njegovom kućom. I znači komunalni redar ide okolo i bilježi. Nisi pokosio pred kućom 10 dana, hop 200kn kazne. Parkiranje na zelenoj površini, hop 500kn kazne. Da se zna neki red. I svima bi nam bilo ljepše…
5. Jeste li proveli neku anketu ili nešto da znate kako ćete popuniti 300 stanova koji će se graditi? To možda i nije vaš problem, nego investitorov, ali ja ne vidim da netko zna šta radi u tom gradu. Ovo nije Zagreb. Ljudi ovdje ne žele živjeti u stanovima ko u konzervi. Žele gradilište od 800 kvadrata, imati psa i šišati živicu. Još jedna stvar. Cijena zemljišta samo je vaša krivica. Više se ne može kupiti normalno gradilište u Ivaniću bez 30t eura. I nemojte slučajno sada Ivanić uspoređivati s nekim drugim gradom. Jer cijena nije rezultat prave vrijednosti kvadrata, nego odnosa ponude i potražnje. Da se u gradu radilo kako se spada zadnjih 25 godina, Ivanić bi imao 15t stanovnika više. KAKO? Jednostavno. Grad kupi zemljište, nešto zemljišta i posjeduje. Napravi cestu, povuče vodu i šta treba. I proda zemlju za 40e/m2. I na dobitku je. Jer u Ivaniću više nema gradilišta. Ali ne. Bolje je ići prodati zemlju koju grad posjeduje. Za nju se traži bezobrazno visoka cijena (koja nije rezultat vrijednosti, neko opet ponude i potražnje). A zemlja je nigdje. I za nju se traži npr 15e/m2. I recimo da hoću kupiti 10t m2 moram iskeširat 150t eura. Da nisam lopatu zakopao. Pa ljudi moji, u Ivaniću manje od 10 ljudi može iskeširati te novce. Ko će vam to kupiti? I jel nije bolje to prodati za 70t eura pa bi se nešto izgradilo, pa bi se pomalo slijevali novci u proračun i vidjeli bi se i rezultati našeg rada i naftne rente i svega skupa. I za 10 godina bi vratili tu razliku u sniženoj cijeni zemlje. I nešto bi zaradili. Ovako će ta zemlja zjapiti i za 10 godina kako je zjapila i do sada i nećete vidjeti kune od nje. Da vam demonstriram kako grad nema vizije, reći ću vam sljedeće. Grad će graditi tržnicu iza starog mlina u savskoj. Sva zemlja od savske do obilaznice je od jednog našeg domaćeg poduzetnika. Gdje je tu vizija? Po kojoj će se to cijeni otkupiti od njega? Zašto grad nije kupio tu zemlju prije njega (Ima cca 8 parcela tako da mi nitko ne može reći da se grad tu nije mogao ubaciti u vlasničku strukturu). Ne može mi niti nitko reći da nisu znali tko kupuje i da kupuje tu zemlju, budući da se to sve moralo unositi u katastarski plan. Tu ili se netko pravi lud, ili je netko lud. A možda i samo nesposoban…
6. Onaj mlin u savskoj u onoj ulici preko puta bumeranga, proglašen je nekakvim spomenikom kulture. Kako nije nikoga sram to reći. Ono je ruglo i pravo lice našeg grada. Ako već nešto je spomenik, onda to uredi, sredi, napravi od toga neki mozej, nekakvu galeriju, da to na nešto liči. Ili ako ne misliš, daj to nekom drugom tko je sposoban neka to sruši i napravi nešto od toga. Od tog mlina kako stvari stoje nikakve koristi, samo prijeti opasnost. I tko tu onda ima viziju nekakvog razvoja?
Malo sam se raspisao. Ne očekujem uopće da me se uvaži, nadam se samo da bi se netko mogao posramiti, da bi nekome mogao dati neku ideju ili bar da nitko neće napisati da sam budala. Znam da je uzaludno nadati se da će se nešto promijeniti, jer ionako do nikoga od onih koji mogu nešto promijeniti ovo neće doprijeti, ali bar sam pokušao.
Još jedna anegdota da vam dočaram gradsku upravu. Jednom prilikom jedan gospodin iz grada (neću ga imenovati) na jednom druženju izjavio je da je on broj jedan intelektualac u Ivaniću. To me je prvo nasmijalo, onda razljutilo. Da jedan čovjek koji nije stvorio ništa u životu si dozvoli to reći. A zanemari pored sebe masu asistenata na fakultetu, doktora znanosti, inženjera i svega ostalog. Moj nijedan profesor na fakultetu ne sanja o tome da si priušti takvu izjavu. On zna da ljudi ne vole bahatost, a ako i ima razloga da bude umišljen, da će ga ljudi više cijeniti ako je skroman. Pouka toga je da pametan čovjek je skroman, a onaj koji se bahati je u stvarnosti bogec. Eto nažalost jedan bogec nama upravlja. A koji smo tek onda mi bokci… Do izbora!
Živi bili!
njuškalo
Srpanj 8.2008. u 20:14
15BEZIMENI-slažem se s tobom, al kao što si rekao mogli su tih 13 000 000 kuna uložiti u sređivanje stvari za zemljištima i infrastrukturom i prodavati to uz naravno njihov profit i građanima i poslovnjacima, a ne sad obnavljat grad. vijećnicu ….
Nego kad smo kod onog cvijeća i otoka cvjetnih koji su “uzalud vam trud svirači” tj, to je ekipa radila kao tipa nekada radne akcije, tak sam ja njih slučajno vidio kako idu motikama i grabljama s netom obavljena posla, hmhm prvotno se zapitah jer to neka revolucija….al svatih onda ma to su dobre stare radne akcije, mjesni odbori djeluju pod lokalnim sdp-ovim vođom u dotičnom slučaju, koji je kohezivni faktor strašne ekipe…a ima i na tržnici slika s tih strašnih radnih akcija
na panou:):)
i kad to sve lijepo napraviše aj u redu, al nema to više ko zalijevati, pljeviti, šišati travu…i kao što rekoh “uzalud Vam trud svirači”:)
Al vode se oni onom dobrom starom Marxovom-rad oslobađa, pa su barem te gospođe koje okupiše i neka gospoda na tren zaboravili, da im djeca ne rade, kao ni oni sami…ispucaše negativnu energiju do neke nove radne akcije:):):)
lijep pozdrav svima:) zdravi i veseli bili!
panglu
Srpanj 9.2008. u 6:30
16Bravo bezimeni!
zalosno je to sto takvi poput naseg gradonacelnika jedini hoce ili (strah me vjerovati) mogu obnasati vlast u ovom gradu.
građanin
Srpanj 9.2008. u 7:45
17Gospodine BEZIMENI(čudna konstrukcija), sve ovo što ste ovdje napisali lijepo pretočite u jedan predizborni program i ponudite nam to kao kandidat na slijedećim izborima. Tek onda možete reći da ste nešto pokušali. Ovo se ne računa ni kao pokušaj. Moram se složiti sa Pangluom kada kaže da je žalosno što se ljudi sa idejama ne žele uključiti u obnašanje vlasti. Bojim se samo da naš sistem funkcionira tako da ljudi sa vlastitim idejama ubrzo postanu ljudi koji propagiraju ideje nekih drugih ili ih jednostavno neće biti. Moram priznati da mi nije najjasnija ova ideja oko prodati-neprodati i ima-nema zemlje. Ono što mi je jasno glede vrijednosti zemljišta je da ona rezultat onoga za što smo se svi borili-tržišna ekonomija. To su brzo shvatile i kumice na placu kada su podigle cijene graha na preko 100kn/kg nakon što je u novinama objavljeno da je ljekovit. Nažalost ovakve rasprave mogle bi beskrajno trajati. Činjenica je da je nekom bitna gradska vijećnica(usput 13 mil. kuna stvarno izgleda puno), nekom zaposlenje, mladima(i njihovim roditeljima) da se ponude još nekakvi sadržaji osim kafića sa točenjem alkohola maloljetnicima, nekome cesta, nekom voda i struja kraj parcele… Uvijek se uspješnost nekakvog projekta ocjenjuje kroz to koliko je pojedinaca od toga imalo koristi. Što više to bolje ali uvjek ostaju nezadovoljni. Da ne drobim dalje-ako neko ima 24 godine i ideje od kojih će grad imati koristi postoje bolji načini od iznošenja istih na stranicama grada pod imenom? BEZIMENI. Shvatite ovo kao dobronamjernu kritiku.
bezimeni
Srpanj 9.2008. u 16:23
18Građanine, ne brinite se zbog konstrukcije riječi bezimeni. Da ne duljim o njenoj tvorbi, uvjeravam Vas da je u potpunosti u skladu s pravilima i običajima hrvatskoga jezika.
Iz vašeg komentara dalo bi se zaključiti kako ste kod mene uočili neku dozu nezadovoljstva ili frustracije. Uvjeravam vas da to uopće nije tako. Ne znam zašto mi svi spominju nekih 13000000 i kako se po tom pitanju slažu samnom. Ja ih uopće nisam spomenuo. Da je puno je. Da mislim da je previše, mislim. Nerealno je tamo ulupati više od 10000000. Da bude pic pic. Al netko valjda o tome misli. I neka se gradi, samo naprijed, ali neka bude racionalno.
Uopće nemojte misliti da mene boli cijena zemlje. Moji roditelji su se pobrinuli za gradilišta za njihove unuke. Ja sam osiguran i neću morati dizati kredit na 30 godina da si sagradim kuću. Ali to ne znači da mi ne treba biti žao onih koji će morati… A vi mi recite što Ivanić nudi više u odnosu na prije 10 godina da je cijena zemljišta porasla do 10 puta? I ne vidim kakve to ima veze s tržišnom ekonomijom.
Dalje spominjete zaposlenje. Gledajte, dovoljno sam upoznat s ponudom radne snage u našem Gradu. Prijavi nam se jedna djevojka za posao i sad napiše životopis i cura je završila ekonomsku školu u Ivaniću i s dobrim ocjenama. Pazite, ta škola je prva iza gimnazije po kvaliteti, ali ta cura je nepismena. A da vam ne pričam o strukovnim školama. Od toga da su nepismeni, od toga da se samo mogu smijati tim prijavama, do toga da su skoro napisane na komadu wc papira. I da su većina njih galamđije. Jad i bijeda. Dalje, koga će šišati dva razreda frizerki koji izađu iz škole svake godine. I ko je tu onda lud? Ne misli se, eto u čemu je stvar. I još sam puno preblag kakav bi trebao biti…
Molio bih i vas građanine, da me uputite kako bih znao na koji način djelovati i ostvariti svoje ideje. Pozivam i vas u kampanju. Vi bi mogli biti moja desna ruka. Čuda ćemo raditi… Ako ste za, javite, naći ćemo se na kavi i dogovoriti detalje:-)
Nadam se nekom odgovoru iz grada…
Pročelnik za razvoj Grada
Srpanj 9.2008. u 19:03
19Grad je na ovakva pitanja u nekoliko navrata odgovarao na ovim stranicama, a kako smo u velikim investicijama, pisanjima projekata za sredstva iz EU, donošenjem urbanističkih planova tj. radi se dan i noć, nećemo se ponavljati odnosno trošiti vrijeme na odgovaranje i komentiranje već odgovorenog. Odgovaramo samo na nova pitanja. Hvala na razumijevanju.
ankica
Srpanj 10.2008. u 16:44
20lIJEPI BROJ KOMENTARA.Ne ulazim u sadržajke komentara, ali ipak se nešto pokreće.Žalosno je vidjeti organizirane skupove, kulturne manifestacije i druga događanja na koja se građani pozoivaju da dadu svoj doprinos, ali njih ni od kuda, kao da su u zemlju propali a ipak je to sve za njih pripremljeno.Jedino aktivnim učešćem može se dati više.Niti liječnik ne zna šta nam je dok mu to ne kažemo, zato građani učestvujte u svim zbivanjima a ne samo kritikama a sami nećete ništa poduzeti da BUDE BOLJE.
Vaš komentar
Morate biti prijavljeni kao bi mogli komentirati.