Uputa građanima za prijavu oštećenja objekata od potresa te uputa o prijavi štete od elementarne nepogode
Na danas održanom kolegiju Gradonačelnika donesena je odluka o objavi uputa građanima za prijavu oštećenja objekata od potresa te uputa o prijavi štete nakon proglašenja elementarne nepogode. Obje upute u nastavku donosimo u cijelosti.
UPUTA – PRIJAVA OŠTEĆENJA:
Uputa građanima za prijavu oštećenja od potresa na objektima u svome vlasništvu, 04. siječnja 2021. putem aplikacije Ministarstva prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine:
Upućuju se građani da prijave nastala oštećenja od potresa na objektima u svom vlasništvu preko aplikacije Ministarstva prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine. Ministarstvo je otvorilo i call centar za prijavu zgrada oštećenih potresom 0800 2021 na koji mogu prijaviti oštećenja te zatražiti procjenu uporabljivosti svojih građevina.
Prijava za pregled građevina nakon potresa Više na: https://mgipu.gov.hr/vijesti/otvoren-call-centar-za-prijavu-zgrada-ostecenih-potresom-0800-2021/11330
UPUTA – PRIJAVA ŠTETE:
Gradonačelnik Grada Ivanić-Grada dana 30. prosinca 2020. uputio je Županu Zagrebačke županije Stjepanu Kožiću zahtjev za proglašenjem prirodne nepogode – potresa za cijelo područje Grada Ivanić-Grada obzirom na štete nastale kao posljedica potresa na nekretninama na području grada.
Nakon proglašenja elementarne nepogode od strane Zagrebačke županije zaprimat će se prijave štete, a sve upute, obrasci i daljnja procedura biti će objavljeni na stranici grada.