Društveni domovi
Društveni domovi Grada Ivanić-Grada dostupni su građanima, udrugama, ustanovama i svim zainteresiranim korisnicima za organizaciju različitih društvenih, kulturnih, edukativnih i obiteljskih događanja. Smješteni u gradskim i prigradskim naseljima, ovi prostori predstavljaju važan segment društvene infrastrukture i doprinose kvaliteti života lokalne zajednice.
Domovi se mogu koristiti za:
organizaciju sastanaka i radionica,
proslave i svečane prigode (rođendani, krštenja, obljetnice),
kulturne i zabavne manifestacije,
sportske i rekreativne aktivnosti,
edukativne i humanitarne sadržaje.
Grad Ivanić-Grad brine o uređenju, opremljenosti i dostupnosti domova, kako bi korisnicima osigurao ugodno i funkcionalno okruženje za sve vrste događanja. Svaki dom ima vlastite kapacitete i tehničke uvjete, a detaljne informacije o pojedinom objektu dostupne su niže na stranici.
Kako rezervirati dom?
Za najam društvenog doma potrebno je ispuniti zahtjev i uputiti ga gradskoj službi. Postupak je jednostavan, a svi obrasci, kontakti i uvjeti korištenja nalaze se u nastavku. Na raspolaganju smo za sve dodatne informacije i podršku pri organizaciji vašeg događaja.
Preuzmite dokumente:
- Odluka o cijenama korištenja prostora društvenih domova u vlasništvu Grada Ivanić-Grada
- Postupak iznajmljivanja društvenih domova
- Kontakti domara društvenih domova
- Ugovor o jednokratnom korištenju društvenih domova
- Cjenik korištenja društvenih domova prema namjeni korištenja (dvojno iskazane cijene)